Menu

LEDIGA TJÄNSTER

Vi är ett företag i stark tillväxt och söker nu skickliga, motiverade och engagerade medarbetare till vår Marknadsavdelning och Kundtjänst. Vill du vara med och utveckla Lammhults? Läs mer om tjänsterna och ansök nedan.

 

MARKNADSKOORDINATOR MED DIGITAL INRIKTNING

Som marknadskoordinator med digital inriktning jobbar du i huvudsak med varumärkesbyggande kommunikation genom våra digitala kanaler, så som administrering av hemsida och sociala medier, utskick av nyhetsbrev och pressreleaser samt uppdatering av övriga digitala plattformar som företaget använder. Även support till säljavdelningen med bildmaterial, presentationer, materialprover och provmöbler ingår. Resor i tjänsten kan förekomma för att vara behjälplig vid mässor och säljaktiviteter.

Du är en mycket god skribent på svenska och engelska samt har hög kompetens inom digital kommunikation och ett starkt intresse för sociala medier. Det är viktigt att du har en god grafisk känsla för hur bild och text samverkar, erfarenhet av Adobe InDesign, Photoshop och Illustrator är ett krav.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha arbetat i webbpubliceringsverktyg och har grundläggande kunskap inom CAD. Erfarenhet av 3D-visualisering samt goda kunskaper i tyska och franska är meriterande.

Personliga egenskaper: Flexibel, strukturerad, stresstålig, lösningsorienterad och driven. Intresse för inredning och design. I rollen som marknadskoordinator är det lika viktigt att vara självgående som att vara en del av teamet. 

Heltidstjänst med placering i Lammhult.
Ansökan: Utöver personligt brev och CV önskar vi några arbetsprov från Adobe CS.
Sista ansökningsdag 11/6.
ANSÖK HÄR

Vid frågor om tjänsten kontakta Carolina Ericsson, Marketing Communications Manager via 0472-269629 eller carolina.ericsson@lammhults.se

 

INNESÄLJARE/CUSTOMER SUPPORT

Som Innesäljare på vår kundtjänstsavdelning kommer du att kommunicera med kunder i Sverige och internationellt samt hantera alla övriga steg inom offert- och orderkedjan. Du blir engagerad i ett komplett utbud av aktiviteter som säkerställer att rätt varor kommer till rätt kund vid rätt tidpunkt. 

Du är serviceintriktad och har goda kommunikationsfärdigheter. Du bygger långsiktiga relationer med kunder och övriga kontakter. Du kan skriva och tala flytande svenska och engelska. Motsvarande kunskaper i tyska/franska är meriterande men inget krav. Vi ser gärna att du har vana av att arbeta i IT-baserade system.

Vi försöker skapa breda och variationsrika arbeten. Du har goda möjligheter att utvecklas med dina arbetsuppgifter och får arbeta tillsammans med skickliga, motiverade och engagerade medarbetare.

Heltidstjänst med placering i Lammhult.

Sista ansökningsdag 11/6. 
Vi gör löpande utvärderingar så skicka gärna ansökan före detta datum.
ANSÖK HÄR

Vid frågor om tjänsten kontakta kontakta Anna Johansson, Customer Support Manager, via 0472-269521 eller anna.johansson@lammhults.se